Godmorgon!

Nu är det andra gången på bara några dagar som mina tights är helt försvunna! Det börjar bli läskigt nu eftersom jag inte kan hitta dom någonstans. Varken garderoben, tvätten, torktumlaren eller på hela mitt rum. När jag till och med är och lyfter på sängen då är det tilla. Så istället fick jag öppna garderoben och leta efter mina jeans långt där inne, som jag inte vet hur gamla de är. Två år minst. Blev dock chockad när byxorna gick på lättare än väntat. Hade nästan gjort mig redo för att kämpa för mitt liv, haha, kanske inte. Men hur som helst gick de på hur lätt som helst och nu sitter jag här med ett par slitna äckliga jeans. Nu ska jag gå till skolan och jag ska äntligen få träffa min Caroline igen, som jag saknat stort!

& grattis på två av de coolaste människorna jag känner.

Fredrik & Jonathan Bengtsson!

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaw tack så mycke rebecca:D<3

2010-03-09 @ 08:42:38
Postat av: röstén

måste bara berätta för dig hur mycket jag saknar dig! känns jobbigt att det inte finns någon rebecca där som verkligen fått mig att lee under min tid på gymnasiet. du är en fin vän, bara så du vet! <3

2010-03-09 @ 23:21:54
URL: http://rebeccca.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0