Ännu en lyckad helg

Min helg har varit hur fin som helst och precis som alla andra helger så har den verkligen varit efterlängtad! Nu sitter man här på söndagen och tänker efter vad man har gjort och hur mycket man längtar tills nästa vecka går mot sitt slut. I vilket fall som helst så spenderade jag min fredagskväll hemma hos Ida med mycket nytt trevligt folk, men även gamla och saknade vänner, riktigt trevligt! Sedan har jag bara tagit det lugnt med Christoffer, mysigt! Här kommer lite helt random bilder sen i fredagskväll.




Riktigt efterbliven bild med en efterbliven min, men vad gör det?

Kommentarer
Postat av: Viktor :D

Tur man är biff iaf, din mongo knullade get :D

2010-03-08 @ 19:47:57
Postat av: caroline

magarna där är ju inte att leka med ;)

2010-03-09 @ 13:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0