uppdatering

Nu har jag varit hur seg som helst här på bloggen, därför passar jag på att skriva ett litet inlägg snabbt nu. Min nyårsafton var nog den bästa nyårsaftonen hittills..
Inte en massa festande & inte klängigt folk överallt, utan bara en hur mysig och underbar kväll som helst med mitt lilla hjärta! Idag åkte jag och jobbade och kan inte mer än att säga att det var lättförtjänta pengar. Hämtade upp Christoffer igen på hemvägen och åkte hem till mig.
Har nyss färgat hans hår och nu ska vi väl bara ta det lugnt och mysa lite.

Jag älskar dig, min fina & underbara Christoffer ♥

Kommentarer
Postat av: hasseman

vilken färg fick hans hår??? :D

2010-01-01 @ 22:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0