Uppdatering

Äntligen funkar bloggen helt igen! Det har varit ganska struligt på sistone vilket innebär att har det varit dåligt med uppdatering. Veckan har gått mot sitt slut och nu sitter jag här igen, dock på ett nystädat rum för en gång skull. Det är ganska komiskt hur mycket det kan påverka ens humör. Kommer jag hem till ett jättestökigt rum börjar det med en stor suck och dagen slutar oftast då inte på glatt humör heller. Men när man kommer hem till ett nystädat rum, två bäddade sängar och på dom låg tvåhundra kronor och en systemkamera, då blir man ganska glad faktiskt! Men fick nyss reda på att jag har matteprov imorgon som jag inte har börjat plugga på, så min kväll kommer väl att bestå av en massa plugg i stort sett. Men det är väl bara att se det positivt, vi har ju trots allt studiedag på tisdag!

- You should know that the lies won't hide your flaws
You gave up on your dreams along the way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0