The moment of truth

Jag satt och tittade runt lite på bilder här på internet och kändisarna är ju överallt! Det kvittar nästan vad man söker på så känner man igen någon där. Jag började i alla fall söka runder på alla dessa snygga kändisar som man bara inte kan låta bli att avundas av. Jag studerade dom länge och suckade om och om igen på nytt. Tänkte hur snygga dom är och att folk bara önskar att få se ut som dom. Men efter en ganska lång stunds sökande blev jag ganska glad.. Bakom smink och redigering kan dom ju faktiskt se ut som normalt folk också trots allt!
 
 
Nu sitter jag här och ler för mig själv, känner mig faktiskt ganska söt.. Och jag är både osminkad, oredigerad och har en stor toffs mitt på huvudet. Tänkte att ni alla skulle få chansen att också bli lika glad som mig och få sova gott i natt, för det kommer jag verkligen att göra!

Kommentarer
Postat av: ShuFFmeister

Ja söt är där ju ingen tvekan om att du är gumman =)

2010-01-03 @ 01:13:19
Postat av: Cindy

Vem som helt skulle kunna bli en babe om man får någonsom stylar än haha. Jessica simpson såg ändå elt okej ut. men Ewas bajsrand under läppen fickmig att fnissa :P

2010-01-12 @ 16:29:03
URL: http://childlikewildlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0