Shake it off

Har ni haft en dag där man bara känner hur tråkigt allt är?
När man bara önskar att allt skulle vändas ut och in, upp och ner och allt sen plötsligt skulle bli hur roligt och underbart som helst. När man känner att ingen är tillräckligt rolig eller glad för att kunna pigga upp en. Då man tittar på klockan och tänker "oj, var det bara två minuter sen jag tittade på klockan sist?" När man tror att allt bara ska lösas av sig själv. Då man bara önskar att dagen ska passera och en ny härlig dag ska komma. När tankar och funderingar kring allt mellan himmel och jord bara flödar omkring i ens lilla huvud. Det är ganska faschinerande ändå hur mycket som kan vistas där inne.. När man upptäcker sig själv med världens huvudvärk, sittandes i sängen med datorn i knäet och absolut inte gör något vettigt alls. När man tänker att nu ska jag stiga upp och för några få sekunder känner man hur pigg och rolig man kommer vara resten av dagen, men sedan bestämmer man sig för att bara sitta kvar. Eller när man bara råkar se sig själv i spegeln och tänker "åh nej, ser jag verkligen ut såhär?" och vill bara dra täcket över huvudet och inte visa sig alls.
Om någon kunde känna igen sig lite av det jag nyss skrev, så kan den nog ana lite om hur jag känner just nu.. Fast det blir nog en bra kväll ändå trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0