Ja, det är väl min tur att bli gammal och senil då ja...

Klockan är halv tolv och jag känner att det snart är dags att gå och lägga sig. Jag ska ju trots allt upp om sex timmar tyvärr. Ligger här i sängen och det enda som lyser upp rummet är skärmen på datorn. Unnar mig faktiskt lite cola nu och det känns hur bra som helst! Jag brukar i vanliga fall inte äta eller dricka nu på natten eftersom jag vet hur dåligt det faktiskt är, men jag får väl skylla på att det precis har varit helg eller något liknande.
Jag kom och tänka på en ganska komisk sak innan när jag precis hade duschat...
Gud vad man kan inbilla sig saker!
När jag kom ut ur duschen så stod jag och funderade på om jag skulle ta i lite spraybalsam i håret, eftersom det sägs bli lättare att kamma ut då. Några minuter senare upptäckte jag mig själv framför spegeln där jag kammade håret och tänkte "Åh, det funkade ju! Håret gick ju mycket lättare att borsta ut!" Kändes ju skitbra... Tills jag kom på att jag faktiskt struntade i att använda det där balsamet.
Det kanske bara är jag som är så virrig, men det är absolut inte första gången. Det är precis som när jag har råkat snubbla och skrapa upp mig eller råkat skära mig med kökskniven... Blöder det inte, gör det inte ont. Men råkar jag då se lite blod, då gör det plötsligt jätteont!

Men nu tog mitt glas med cola slut så jag antar att det är meningen att det här blogginlägget också ska ta slut här. Så, jag återkommer mer imorgon! :)

- Vi hittar alltid svaren där i botten av oss själva...

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: wow, haha, tack du!:)

kan bara säga detsamma! haft en bra dag?

2010-01-26 @ 14:48:30
URL: http://lasselindh.blogg.se/
Postat av: Hasseman

Haha? usel kommentar men...

2010-01-26 @ 15:06:59
Postat av: Anonym

Nu kan du läsa på min blogg vem som vann gissningstävlingen & vad som döljde sig på bilden!

var det kanske du som vann? ;)



http://iisssabelle.blogg.se/2010/january/vinnaren-av-gissnings-tavling.html#comment

2010-01-26 @ 16:51:34
URL: http://iisssabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0