I'm back in buissness

Har inte tränat alls de senaste veckorna och har börjat känna av det också.  Blev lite besviken nu när jag piercade mig för några dagar sen, då jag fick reda på att jag inte får simma på två månader, nu när jag skaffat kort och allt. Dock börjar jag köra igång på tisdag igen med styrka och konditionspass två gånger i veckan och det känns riktigt bra! Har försökt att inte äta något onyttigt nu, så får se vad det leder till. Det känns som om jag har börjat komma tillbaka in på banan lite igen, så nu är det bara köra & keep up the good work.  


Kommentarer
Postat av: b e a t r i c e ♥

sv; oh visst verkar den bra? :) <3

2010-01-10 @ 21:16:40
URL: http://beatriiceniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0