I-landsproblem eller vad?

Jag måste ha något problem, något riktigt stort problem där inne i mitt lilla huvud...
I dagar och veckor nu har jag haft detta lilla dilemma som nästintill har plågat mig, konstigt men sant. Hittade en skinnjacka på H&M för ett tag sen som låg på rea, så den var nedsatt till 399 kronor. Vågade dock inte beställa den eftersom jag var rädd hur den skulle sitta, är ganska skeptisk åt att shoppa på internet. Men efter några dagars tvekande bestämde jag mig för att testa, i värsta fall kunde jag ju bara skicka tillbaka den. Självklart, med min vanliga otur var den slutsåld. Jag har gått och ältat detta hur länge som helst, sökt runder varje dag på tradera, bloggshoppen, blocket o.s.v. för att hitta jackan. Häromdagen hittade jag en som sålde den för 199 kronor och jag blev riktigt glad, dock var det en person som hann före och fick köpa den.

Efter all denna längtan hittar jag den på H&Ms hemsida igen, men upptäckte att jag faktiskt inte vill ha den. Suck, ibland önskar jag att jag inte vore så kräsen som jag faktiskt är, men det lönar väl sig i längden antar jag. Hittade faktiskt en jacka idag som jag starkt funderar på, så kanske sticker jag in och köper den imorgon. We will see...

Men nu ska jag försöka plugga lite, men misstänker att det inte kommer att gå så bra.
& idag fyller även underbara Linnea år, så ännu ett grattis på dig din fisunge!

Kommentarer
Postat av: Linnea :D

Haha, bra jobbat med jackan!

Och tack så sjukt mycket hjärtat, du är så bra! <3

2010-01-26 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0