Det är tid att gå vidare

Ibland känner man en rädsla, en rädsla för att göra allt annorlunda.
Man följer sina gamla fortspår och fortsätter livet i de vanor man redan har, men varför? Jo, för att man är rädd. Man vågar inte ändra på något, för en liten ändring eller chansning kan förändra allt. Men egentligen bör man bara låta sina fötter trampa en helt ny stig, vilket jag också tänker göra, för jag har blivit trött på att alltid följa samma vanor som förut.
Livet skiftar under varje år som går, men man bara blundar för att man inte vill förstå.

Men ibland måste man faktiskt ta ett kliv ut och gå vidare.

Kommentarer
Postat av: FANNY

Jag gillar din header! :D Cool!



Ha en trevlig helg <3

2010-01-30 @ 15:34:05
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Kristina

du har så jävla rätt!

och jag ångrar som fan att jag inte åkte till dig (a)<3

2010-01-30 @ 21:13:16
Postat av: BENGAN

Du är så förbannat poetisk :) jag ska lätt släppa en bok som ska heta "beccis poetiska liv" :D<3

2010-01-31 @ 12:05:33
Postat av: rebecca röstén

det är så rätt, så jävla rätt! :) <3

2010-01-31 @ 12:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0