5 sanningar om mig själv

1. Jag är matberoende
- Folk som känner mig är chockade över hur jag kan vara så pass smal som jag är efter allt jag äter. I 99% av fallen är det bara onyttigt som gäller, har jag bara pengar så blir det Mc Donalds direkt! (Går även i skolan precis bredvid Donkan)

2. Jag har toaskräck
- Varje gång jag går på toa så tittar jag bakom dörren först så ingen står där. Eftersom folk har skrämt mig så många gånger så har jag men för livet och måste alltid titta där först.

3. Jag gillar händer
- Något av det jag tycker är sexigast på en kille är faktiskt just händerna. Ärligt talat så nästintill äcklar de "stora biffiga gymkillarna" mig, inte något för mig det nej.

4. Rökfri
- Jag har aldrig ens testat att röka, varken cigg eller vattenpipa. Har faktiskt inte ens tänkt tanken att göra det heller och det är jag faktiskt väldigt stolt över!

5. Jag tycker att jag är söt utan smink
- Mitt självförtroende har aldrig varit det bästa, det har börjta komma mer på senare tid. Jag tycker faktiskt i de flesta fallen att jag är väldigt söt osminkad, till och med sötare utan smink än med. Men ändå ska jag på och jävlas med det.

Avslutar med två av dagens osminkade bilder, för hur många tjejer gör det nu för tiden?
Dock har jag en liten svart rand under ögat, vilket är det sista av gårdagens mascara som jag inte lyckats pilla bort. Hyn är väl inte heller den bästa, men jag klagar absolut inte! :)
 

Kommentarer
Postat av: svh

svar: haha. Henkes skills är dem bästa ;)

2010-01-06 @ 21:44:04
URL: http://welensavannah,blogg.se
Postat av: REBECCA WINGREN

DU ÄR SÅ HIMLA BRA, OCH SÅ OTROLIGT FINT. Fy fan vad jag tycker om dig. (L)

2010-01-06 @ 22:08:36
Postat av: hasseman

DU ÄGER :D:D

2010-01-07 @ 00:10:04
Postat av: b e a t r i c e ♥

FYFAN VAD DU ÄR SNYGG! ♥

2010-01-08 @ 18:24:38
URL: http://beatriiceniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0