glädjerus

Min morgon idag var nog den värsta morgonen på länge. Somnade gång på gång hela tiden, hade verkligen ingen ork att gå till skolan. Dock blev skoldagen en utav de bästa på länge, eftersom jag skrattat mig igenom i stort sätt hela! Idag har allt bara känts så lätt och bra, skönt! Nu är klockan halv tre och jag kom precis hem. Får väl börja plugga nu direkt eftersom jag har arbeten att göra och jag har inte alls mycket tid idag. Om en halvtimme är jag hos doktorn och håller verkligen tummarna för att de hittar felet! Senare ikväll blir det ett träningspass och det gillar vi! Min dag har alltså till min förvåning varit jävligt bra!

- När såren läker, och regnet känns, gör din tolkning, häll mig full med svar
rita figurer, och dra en gräns

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå skönt att den har varit bra babe (:

2010-02-09 @ 15:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0