A day to remember

Oj! Tiden går nästan läskigt snabbt! Jag har varit helt off med bloggen nu på sistone, men min värld har varit huller om buller, upp och ned, ned och upp, ut och in, in och ut... you get it! Tänkte ta mig tid att skriva ett litet inlägg nu innan min stressiga dag börjar igen. Om jag ska vara ärlig sitter jag just nu inne på toa och har min bärbara i knäet, haha! För tillfället sitter jag dock bara här, för jag inte orkar resa på mig och gå ut igen. Nu ska jag snart ta och börja städa tyvärr... Man får väl se det från den ljusa sidan, för om fyra timmar åker jag till stan och möter upp mina fina vänner och beger mig till bion. Det var längesen jag såg på bio nu, eftersom jag mest anser det vara dyrt och onödigt för det mesta. De få gånger jag brukar titta på bio är när Harry Potter går, eftersom det har blivit en tradition att se dom där.
Dock ska jag ta mig tid att titta på "Prinsessan och godan" idag, vilket jag tror kommer bli galet roligt! Varje gång reklam eller något liknande av filmen kommer upp på tv garvar jag lika mycket varje gång, det är helt sjukt! Så jag och tre flummiga vänner med samma dåliga humor som mig och en galet bra film, kan det bli bättre?
Efter filmen ska jag möta upp min bästavän som jag saknar otrooooligt mycket (!!!) och sedan bege oss mot friskis och ta ett pass där, vilket ska bli jävligt skönt rent ut sagt!

- Stay silent at least for now, and let me move on.

Kommentarer
Postat av: MELBALLA FLUFF

Vi 4 är en oslagbar kombination!:D<3

2010-02-07 @ 12:50:27
Postat av: Sandra

Tack för ett trevligt träningspass bästavän! Och en trevlig ditresa med buss ;) <3<3

2010-02-09 @ 13:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0