This year I'll paint my masterpiece, just watch me now

Herregud vad tiden har gått snabbt! Nu är det snart ett helt år sedan det var slutet av 08, då jag och några kompisar firade in det nya året.
Jag minns hur jag tänkte inombords "2009 ska bli det bästa året någonsin". Jag är helt säker på att jag inte är den enda som brukar tänka så vid tolvslaget den 31 december. Och det är väl nu som alla tankar och funderingar kring året börjar komma upp. Allt man har varit med om, saker som man vill uppleva under det kommande året, saker man missat, nyårslöften o.s.v
Men blev året verkligen så som man hade tänkt sig?
Mitt blev inte det i alla fall. Jag kan varken säga att det blev bättre eller sämre än vad jag hade förväntat mig, eftersom allt har varit både positivt och negativt på sitt eget vis. Det finns många saker som jag har saknat det här året, först och främst syftar jag på vänskap. Jag har världens underbaraste vänner men det här året har jag varit så dålig på att verkligen visa det för dom.. Jag har gjort så mycket annat så det har känts som om tiden bara har sprungit iväg. Men det sägs ju att vi har all tid i världen?
Men så mycket jag har hunnit med, så många minnen som bara flödar omkring i mitt huvud nu.. som Spanien till exempel. Klass 9:2 på Degeberga, det var tider det, en underbar tid också! 16 maj 2009...
Det blev en fantastisk klassresa tillsammans med fantastiska vänner och det är ett minne för livet, det kan jag garantera er! Sol, bad och en helt underbar klass!
Det var också 6 dagar efter min och Christoffers 1 års dag, som sagt, tiden går fort när man har roligt. Har även hunnit med att sluta högstadiet vilket är en självklarhet och ärligt talat så saknar jag det faktiskt lite. Det var verkligen något speciellt!
Men fyra år fick jag där och det är jag tacksam över. Vi slutade med så mycket leenden och tårar, men man ska ju sluta på topp eller hur? Det betyder att jag även har börjat första året på gymnasiet. Det blev mediaprogrammet på C4 och bättre hade det inte kunnat bli! Jag är verkligen glad att jag valde just media och att jag hamnade i en såpass bra klass.  
Sommaren gick fort, för fort! Jag antar att jag bara inte tog vara på tiden så mycket som jag borde gjort. Nu ska jag inte sitta och skriva ner allt jag har varit med om under det här året eftersom det hade tagit upp flera sidor.. Jag har i alla fall blivit ett år äldre och jag har lärt mig så oerhört mycket under det året och allt har faktiskt stärkt mig också. 
Men nu ska jag gå och lägga mig, näst sista natten innan 2010 börjar.. näst sista natten innan ett helt nytt år väntar framför mig och det ska jag ta vara på!
För det är väl nu jag ska säga att 2010 ska bli det bästa året någonsin..

Kommentarer
Postat av: Ida

Gott nytt år på dig vännen, vi hoppas på ett underbart år! <3

2009-12-31 @ 07:57:14
Postat av: hasseman

Gott nytt år :D:D:D

2009-12-31 @ 08:24:39
Postat av: b e a t r i c e

gott nytt år snygging :)) <3

2009-12-31 @ 11:56:00
URL: http://beatriiceniilsson.blogg.se/
Postat av: elinslife

sv; Du är väl för söt du du du du! Du är en skönhet mitt lilla hjärta:) Hoppas att allting är bra med dig och att du haft en kanon-nyårsafton! Miss U

2010-01-01 @ 15:17:39
URL: http://elinslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0