the last day

Klockan är nu kvart över ett och det betyder att vi har varit vakna i en kvart.
En liten snäll göteborgare ringde mig nyss och jag kan inte sluta flina åt den rösten.
Fast göteborgskan är nog trots allt en av de absolut gulligaste dialekterna i Sverige! Fast stockholmska (om det nu heter så?) ligger nog på delad första plats också.. Det är nästan sjukt hur dialekterna kan ändras så mycket på bara några mils avstånd.
Aja, nu ska vi snart hoppa upp och äta lite frukost antar jag och sen ladda upp inför den sista dagen här i Trelleborg. För imorgon så åker jag hem till lilla Kristianstad igeeeen

& då ska jag minsann beställa tid till piercingen!

Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack:D Vad glad jag blir.

Kul att du blev så inspirerad.



2009-12-29 @ 13:43:26
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: hasseman

Ha det så kul i Trelleborg



Ps ska du pierca dig?

2009-12-29 @ 13:44:11
Postat av: NIkki Sixx

FYFAN VAD DU ÄR SÄXIG!?

2009-12-29 @ 16:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0