om ett gott skratt förlänger livet så lär jag leva föralltid

Det blev minsann en favorit i repris för Rebecca Wingrens del, dock lite köttigare

Jag satt och spelade Guitar Hero och var helt överlycklig att jag klarade easy med gitarr, eftersom jag bara kan spela med kontroll annars. Mitt i allt börjar Becca gör fula grimaser åt mig och jag gör såklart likadant, som vanligt... då börjar det plötsligt rinna blod åt alla håll och kanter (igen!) Medan min käre lilla vän springer in på toa för att försöka stoppa sitt näsblod som nästan blev en hel översvämning så sitter jag kvar och skrattar så jag håller på att svimma! Kunde verkligen inte låta bli att springa in och fota lite medan hon panikfullt letar efter papper.. Så när hon försöker vara seriös för en gång skull och skriker att jag ska hämta papper, står jag och anstränger mig för att inte kissa ner mig av skratt.
Trots allt så tycker jag om dig väldigt mycket bebis!

Kommentarer
Postat av: hasseman

HAHAHAHA ÄGD

2009-12-28 @ 22:35:00
Postat av: din babe

Nu kan hon fan inte ha mkt blod kvar ;)

2009-12-29 @ 01:30:10
Postat av: the man:)

kommit hem från kriget hahha

2010-02-07 @ 20:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0