home sweet home

Jag steg upp tio över sju imorse och ni kan ju bara föreställa er hur trött jag var när jag gick och la mig vid halv fem inatt. Tog bussen från malmö redan vid nio och jag kan garantera er att jag sov! Mötte upp lilla Bengis i stan och gick ut till alliansen. Efteråt blev det bara en liten runda i stan innan jag åkte. Stack hem till min Christoffer som jag inte träffat på en evighet nu känns det som, mysigt! Dock somnade vi ganska fort och sov sen ända till jag skulle hem. Nu sitter jag här hemma på mitt lilla nystädade rum och ska snart ta något att äta.
Dagarna i trelleborg har varit hur bra och underbara som helst!

Lite smått oseriös för min del men tyckte den var ganska söt ändå, men det jag vill säga är
tack för att du är du, min underbara vän Rebecca Wingren ♥
Jag är så oerhört glad att jag fick chansen att lära känna dig, så ännu en gång, tack!

Kommentarer
Postat av: REBECCA WINGREN ECHRMILIO (eller något)

Min underbara vän! Det är jag som borde tacka dig för att få ha dig som vän, dessa dagarna precis som alla andra har varit helt fantastiska! Du fick mig att glömma allt för en liten stund och det var mer än bra. Alltid ska jag stå vid din sida. (L)(L)



2009-12-30 @ 20:55:29
Postat av: hasseman

:)

2009-12-30 @ 21:56:03
Postat av: b e a t r i c e

så snygg du är kvinna! <3

2009-12-31 @ 17:34:05
URL: http://beatriiceniilsson.blogg.se/
Postat av: Stjernan

Otäckt som faaaaan

2010-01-02 @ 16:21:42
Postat av: Stjernan

A

|

|

|

2010-01-02 @ 16:29:07
URL: http://stjernanskitsnygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0