En Rebecca, en blogg... hur ska det här sluta?

Okej, jag är ganska tveksam om här vad det gäller blogg, men det är väl värt ett försök antar jag. Eftersom jag både har raderat bilddagbok och facebook så känns det som om jag har stängt inne mig för omvärlden på något sätt. Det känns tomt att inte kunna gå in och skriva en massa onödiga saker.. Därför tänkte jag att här kan jag i alla fall skriva av mig och ni ser ju att jag lever, om jag nu kommer använda den här bloggen vill säga. Det kommer nog ändras mycket med design och sådant, men det är inte speciellt viktigt nu i alla fall.
Har inte speciellt höga förväntningar av det här så lär nog inte bli besviken i alla fall.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så gullig du är! Det blir säkert jätte bra det här Becky ;D nu har du fått din kommentar hihi:D <3<3<3<3<3<3<3

2009-12-27 @ 21:02:36
Postat av: göteborgarN^

du passar som bloggare! jag tycker du ska skriva om ditt skåneliv, och sen kan du ju skriva att du gärna vill träffa mig någon gång :) haha, vi har ju faktiskt känt varandra över internet bajslänge?

nåvel, keep up the good work! :D

lycka till :) <3

2009-12-28 @ 00:08:00
Postat av: louize

Heej :D

Söt blogg!

Hjälp gärna mig med att avgöra mitt movil beslut?

Följa varann via bloglovin

2009-12-28 @ 00:19:58
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0